wtorek, 6 maja 2014

Closer rozdział 2

First time 

-Nie masz wyboru...-spojrzał na mnie swoim hipnotyzującym wzrokiem. Zaciągnął się ostatni raz resztą papierosa i chyba czekał na jakąkolwiek odpowiedź... 
Panująca w tej chwili cisza doprowadzała mnie do szewskiej pasji. Tajemnicze było zdanie na temat braku wyboru, ale już nie miałam ochoty o to pytać... 
-Tylko raz!-uniosłam swój wskazujący palec ku górze w celu podkreślenia swojej wypowiedzi. 
-Jeszcze zmienisz zdanie...-Cwaniacko się uśmiechnął i zmierzył mnie wzrokiem, przeszył nim moje ciało od stóp, aż do samej głowy, ale coś w tym spojrzeniu było...-czekam w samochodzie...-odwrócił się i ruszył w stronę swojego auta. 

Zamknęłam drzwi i ruszyłam szybko na górę... 
-Czego on chciał?-Coroline wpadła na mnie na schodach.
-yyy...-podrapałam się po głowie.-Spotkanie!-No brawo! Nie dość, że skłamałaś, to jeszcze tak banalnie. 
-taa! Jasne!-zaśmiała się.-Baw się dobrze!
Ja tylko odetchnęłam spokojnie i kontynuowałam bieg do garderoby. Wzięłam tylko buty

i zbiegłam na dół. 
-To ja lecę!-poinformowałam swoją przyjaciółkę o wyjściu zakładając na siebie kurtkę. 

*oczami Zayna*

Trzeba się teraz postarać. Ona musi być moja!
-Jestem.-usłyszałem jej delikatny głos obok mojego ramienia.
-Yghm! OK.-Odpaliłem samochód i ruszyliśmy. 
Jechaliśmy w ciszy, ona bez słowa i ja bez słowa. Uśmiechnąłem się tylko, gdy zaparkowaliśmy przed moim domem. Wysiadłem pierwszy i przybrałem wizerunek poważnego po raz kolejny, otwarłem drzwi z jej strony. Wysiadła i ruszyła w stronę drzwi domu.  Dołączyłem do niej szybko i zaprosiłem do środka. 

-Zaraz wracam. Rozgość się.-próbowałem wciąż utrzymać powagę w głosie. Spojrzałem na nią, gdy zdejmowała kurtke i ruszyłem na górę się przebrać.

*twoimi oczami*

Po co ja się w ogóle zgodziłam? Teraz będę musiała iść z nim do łóżka... 
Usiadłam w fotelu i czekałam na czarnowłosego. 

-W sypialni, czy wolisz gdzieś indziej?-zapytał stając za mną.
-Obojętnie...-bąknęłam bez emocji.-Miejmy to już za sobą.-Odwróciłam głowę, a moim oczom ukazało się pół nagie, idealne, wytatuowane ciało kończące się na czarnych włosach zdobiących jego perfekcyjną twarz, której, szczerze, przyjrzałam się dopiero teraz...  
-To chodź na górę...-zniknął w przestrzeni hallu. Ruszyłam za nim po schodach, na których powoli zaczął się do mnie dobierać. Rozpiął moją koszulę i wpił się w moje usta. Jego dłonie ślepo błądziły po moim rozgrzanym już ciele... Ja tylko stałam i rozkoszowałam się skrycie tym pocałunkiem. Poczułam, że jego dłoń schodzi coraz niżej po moim brzuchu, teraz już musiałam coś zrobić, ale tak to rozegrać, żeby wszystko było tylko wokonaniem jego polecenia. Trudne zadanie! 
Zatrzymałam jego dłoń, a on spojrzał na mnie oczami pełnymi czegoś innego niż dotychczas... Pełnymi czegoś dobrego... Miłości?

O nie, nie, nie! Sam ogarnij się! Koleś taki jak on, nigdy nie zakocha się w lasce takiej jak ty! Nawet nie marz o tym... 
Ale nie czas teraz na myślenie, trzeba zrobić to po co tu jestem i tyle. Wrócić do domu, a potem... A potem zapomnieć!
Bez dłuższej chwili zastanowienia zaczęłam manewrować palcami przy rozporku jego białych jeansów. Nasze usta połączyły się ponownie i powoli przenieśliśmy się do sypialni. 
Zayn oparł się o łóżko znajdując się w ten sposób nade mną... Delikatnie musnął moje wargi i zszedł z pocałunkami trochę niżej... Namiętnie całował moje ciało, a ja tylko starałam się udawać nie wzruszoną, a tym bardziej zachwyconą.
Ale chwila, moment! Dlaczego on przerwał?! o.O

-Coś nie tak? Zmieniłeś zdanie?-zapytałam lekko podnosząc głowę. 
-Nie... Chciałem się upewnić, czy na pewno...-i spier*olił cały moment! Teraz mu się upewniać zachciało! Brawo panie Malik za wyczucie czasu! nie ma co... 
-Powiedziałam, że to zrobię, więc słowa dotrzymuję...-odparłam sucho i wróciłam do wykonywanej wcześniej czynności... Przysunęłam jego twarz do mojej i zatopiłam usta w jego pocałunku... 
Po chwili wszedł we mnie...  
Jest drugi rozdział. Liczę na wasze komentarze, jest was dość dużo, a komentarz pod pierwszym rozdziałem był tylko jeden. Mam nadzieję na poprawę! :*

4 komentarze:

  1. Neeeext. ! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Next ! ! ! <3 <3 <3 PS. Świetne ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam dalej, 2 rozdział jeszcze lepszy niż poprzedni, gratuluję :* /L

    OdpowiedzUsuń