środa, 27 sierpnia 2014

Nominacja do Libster Blogger Awards

Nominowana zostałam przez PayneLover z bloga Love is blind http://love-is-blind-liam-payne.blogspot.com.
Bardzo dziękuję za tą nominację, wiele dla mnie znaczy. :*

Pytania, które zostały mi zadane:

1. Ulubiony kolor?
2. Masz jakieś hobby?
3. Czy Twój styl (ubiór, itp.) określa muzykę jakiej słuchasz?
4. Masz marzenia? Co robisz by je spełnić?
5. Uprawiasz jakiś sport?
6. Ulubiony film?
7. Najlepsze wspomnienie?
8. Skąd jesteś?
9. Do jakiej szkoły uczęszczasz?
10. Masz zwierzątko?


Moje odpowiedzi:

1. Czarny i niebieski.
2. Mam. Dużo rysuję i piszę, a do tego lubię śpiewać, ale nie potrafię... (XD)
3. Nie. Glany raczej nie są symbolem rozpoznawczym dla Directioner... :D
4. Mam. Staram się o nie walczyć i nigdy się nie poddaję.
5. Uprawiałam kiedyś sport, już na taką większą skalę... Ale teraz z powodu poważnych problemów z kolanami, nie mogę tego dalej robić... :(
6. Poza TIU są to wszystkie komedie z Jim'em Carrey'em, "Pijany mistrz", "Karate kid" i "Madagaskar".
7. Takim momentem jest chwila, kiedy poznałam swoje przyjaciółki, a zwłaszcza te, które potrafią dalej ze mną wytrzymać i mimo sporadycznych kłótni potrafią mi wybaczyć... Kocham Was dziewczyny! :*
8. Z Rudy Śląskiej.
9. Do ZSO im. Adama Mickiewicza nr 1 w Rudzie Śląskiej.
10. Nie. :(


Jeszcze raz dziękuję za nominację i nominuję  http://zakazana-milosc.blogspot.com
Jest to tylko jedna nominacja, ponieważ nie mogę nominować bloggera, który mnie nominował... a szkoda...

Moje pytania do Ciebie:

1. Jak długo piszesz?
2. Co zainspirowało Cię do tego typu tekstu i jego tematu.
3. Z kim prowadzisz bloga?
4. Twoja ulubiona piosenka.
5. Rozmiar buta.
6. Od kiedy jesteś directioner?
7. Do jakich jeszcze fandomów należysz?


To tyle ode mnie. :) Zachęcam do czytania tych blogów i zapraszam na kolejne blogi na moim, które juz niedługo! :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz