czwartek, 10 lipca 2014

Versatile blogger award

Dostałam nominację od PayneLover. Dziękuję za nią jeszcze raz. :*

Tu proszę 7 faktów  o mnie:
1. Moim największym talentem i zainteresowaniem jest rysowanie... Podobno jestem w tym dobra, ale o to trzeba zapytać odbiorców moich prac... :P
2. Piszę dzięki moim przyjaciółkom i poniekąd piszę dla Nich, ale wiem, że każda directioner w jakiś sposób jest taką moją przyjaciółką, więc piszę dla Was wszystkich! <3
3. Taki fakt już po za 1D. Farbuję włosy. :P
4. Kiedyś grałam w siatkówkę i łączyłam z nią przyszłość... przynajmniej częściowo, ale niestety kontuzja-dość poważna-mi na to teraz nie pozwala... Po prostu mam druty w kolanach. Śmiesznie t brzmi! :D
5. Każdą możliwą wolną chwilę spędzam z przyjaciółmi. Bardzo Ich kocham!
6. Prowadzę na fb stronę z moimi bff. Zapraszam do niej. (link jest na blogu)
7. Po za On Direction, którego słucham prawie na okrągło jestem też "fanką": One Republic, Little Mix, 5SOS... I wszystkiego, co mi się spodoba.

Do tej nagrody nominuję klasycznie. :P:
1. Klau Gosia
2.Claudia Drake


Mam nadzieję, że wszyscy zobaczą te nominacje, bo niestety teraz nie mam możliwości udostępnić ich na blogach samych nominowanych. Kocham Was i liczę, że będzie was coraz więcej ze mną! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz