piątek, 13 czerwca 2014

LIEBSTER BLOG AWARDS

Dostałam nominację i dziękuję za nią bardzo serdecznie. Jestem n prawdę zaskoczona i szczęśliwa z tego powodu. Nie będę się specjalnie rozpisywać, bo nie ma takiej potrzeby, ale chcę z tego miejsca podziękować serdecznie, jeszcze raz i pogratulować wszystkim nominowanym. :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Dostałam nominację od Dona Naty. Dziękuję! :*

Dostałam takie pytania. 

1. Jak masz na imię?
2. Jak wolałabyś/wolał się nazywać? 
3. Kto jest twoim wzorem?
4. Dlaczego piszesz?
5. Co skłania cie do refleksji nad życiem?
6. Ile masz znajomych na fb a z iloma piszesz ? XD
7. Co byś zmienił/a w swoim życiu?
8. Jesteś szczęśliwym człowiekiem?
9. Co robisz w wolnym czasie?
10. Czym jest dla ciebie prawdziwa miłość?

Moje odpowiedzi.

1.Natalia, ale wolę Nat. :) 
2.Chciałabym mieć na imię Wiktoria. 
3.Moim wzorem jest One Direction, ale w szczególności Zayn i Liam. 
4.Piszę, bo wtedy mogę uwolnić wszystkie moje myśli i przelać je na tekst na blogu. 
5.Do zastanawiania się nad moim życiem skłaniają mnie moje sny i przeżyte dotychczas sytuacje. 
6.748, ale piszę z jakąś 100... XD
7. Swoje negatywne przyzwyczajenia... 
8.50/50. 
9. Piszę, rysuję, słucham muzyki i śpiewam... 
10. Jest sensem życia. 

Moje pytania dla Was-nominowanych przeze mnie:

1. Dlaczego jesteś Directioner?
2. Od kiedy piszesz i dlaczego?
3. Kto pomógł Ci w znalezieniu takiej "drogi"?
4. Jakie są Twoje zainteresowania?
5. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka i dlaczego?
6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
8. Byłaś/eś kiedyś na koncercie 1D?
9. Skąd jesteś?
10. Kiedy masz urodziny? 

NOMINUJĘ: 

1.  


Przepraszam za tam mało nominacji, ale niestety nie czytam zbyt dużo blogów i nie wiem kogo jeszcze mogę nominować. :* 

1 komentarz:

  1. Hej! Szukasz zwiastunowni, która wykona zwiastun Twojego bloga? W takim razie zapraszam na http://magiczne-zwiastuny.blogspot.com/
    Nie zawiedziesz się!

    OdpowiedzUsuń